söndag 14 februari 2010

Kärlekens Dag



Igår blev det en utflykt för lilla familjen med krovgrillning, helmysigt. Efter en trevlig Alla Hjärtans Dag middag så var det Melodifestivalen som hägrade. Ljudvolymen bland tittarna hemma hos oss var ganska hög efter några drinkar så jag kan inte påstå att jag hörde nåt av bidragen vidare bra men det lilla jag hörde var nr 1 klart bäst.

När Alma vaknade idag fick hon ett paket på sängen och hon blev så uppspelt. I paketet låg en rolig bok! Pappa Björn fick en jättefin skjorta men han slängde bara ett öga på den innan han somnade om. Tacksamt? Eftersom jag trots en del påminnelser var ganska säker på att Björn skulle glömma bort att köpa en present till mig har jag köpt en själv. Jag är nu stolt ägare till det fina armbandet jag har visat tidigare. Men dagen har ju bara börjat, kanske överraskar Björn ändå lite senare... En bukett rosor är jag väl ändå värd...

Alma var så söt igår. När vi körde förbi ett hus med bilen pekade hon och sa: "Där bor mammas hus"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar