söndag 24 januari 2010

Allt är inte guld som glimmar


Alla Hjärtans Dag närmar sig med stormsteg. Jag tycker egentligen inte att man ska fira kärleken en speciell dag utan anser att alla dagar om året bör vara speciella. I år längtar jag dock speciellt mycket efter denna dag som i år infaller på en söndag, så därför tänker jag & Björn fira på lördag den 13:e i stället. Om det är någon som har lust att vara barnvakt åt världens sötaste tjej är det bara att höra av sig. Om Björn rådfrågar någon av er läsare vad han ska köpa till mig i present så tycker jag att detta armband från Snö Of Sweden är jättefint. Normalt har jag bara guldsmycken bara för att någon har sagt någon gång vid en färganalys att jag passar bäst i guld, men nu tänker jag vara lite vågad och testa silver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar