lördag 9 januari 2010

Ett mysterium




Mina blommor mår inte bra! För tillfället har jag 1,5 levande blommor i mitt hem vilket kan låta som en enkel sak att hålla koll på men jag är orolig att det ska gå åt skogen. Har nyligen fått slänga bort en del blommor efter min misskötsel. Jag övervattnar i perioder och vattnar för lite ibland och ibland vattnar jag nog ingenting alls... Nu när det har varit så kallt ute ett tag har det bara osat värme från elementen så bladen trillar av ett efter ett. Mamma har dock lovat att jag ska få ett nytt "skötebarn" att öva mig på. Tacksam för alla tips jag kan få annars blir det plastblommor framöver.

I helgen har jag fått en ärofylld förfrågan till ett uppdrag som jag självklart har tackat ja till. Berättar mer en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar