fredag 8 januari 2010

Då var man 30 år




Jag har nyligen haft äran att fylla 30 år. Hade en underbar dag och blev galet uppvaktad. Jag fick många fina presenter och hade en trevlig fest med många mysiga släktingar. Ett stort tack till alla som gjorde min 30-årsdag till den bästa. Tusen tack för allt!
Bland annat fick jag det här fina kakfatet. Betyder det att jag måste börja baka nu eller är det okej för en 30-åring att fortfarande be mamma, mormor eller Wiveca om hjälp?
Jag fick också en ny mobiltelefon som jag nu har börjat lära mig även om jag hittar nya finesser varje dag. Fick även pengar som jag ny har investerat i en ny damsugare som är så effektiv att den nästan suger med sig korkmattan. Ska visst även vara den mest tysta damsugaren på vår marknad... Av mina älsklingar fick jag jättefina smycken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar